Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak lewego światła hamowania (reszta działa).

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak lewego światła hamowania (reszta działa).

    Grew, Ja przez zakup F2 w tej wersji silnikowej musiałem zrewidować swój sposób jazdy. Fakt, w mieście przemieszczam się sprawnie, ale jak wyjadę na trasę, to muszę jechać "falowo" czyli z prądem, bo często sytuacja na drodze przerasta możliwości mojego auta. Już przesiadka na firmowe F2 1.6 TDI pozwalało jechać zupełnie inaczej. Podobnie jazda Rapidem z 1.2 TSI daje już zadowolenie z jazdy i nie jesteś "popychadłem" na drodze. Daje większą swobodę jazdy. Stąd moje zdanie, że jak coś jeździ jak moja F2 to do miasta mogę mu to auto polecić, ale na trasy i rodzinne wypady ja odradzam. :|

    A że nie wiem, co czas przyniesie, na pewno z każdym rokiem będę jeździł więcej i dalej, bo dziecko jest już mobilne (chociaż do kawalerskich przebiegów nie wrócę), stąd na wszelki wypadek pójdę w 1.4 TSI, ponadto zakup auta na lata powoduje, że auto przez lata traci na wartości, ale też nam przybywa. I w końcu osiągasz wiek, kiedy gorzej widzisz, masz gorsze reakcje i już nie cieszy Cie 8 sec do 100 km/h, a wygodny fotel z masażem (ergo w VW). Stąd póki jest w człowieku chęć do jazdy, to chce trochę pojeździć. :twisted: Zresztą ty też jesteś w tej grupie wiekowej. :wink: I nie wiem, czy wiesz, ale w wieku 50 lat w dobie kryzysu wieku średniego należy iść w kierunku Sirocco, Cupry, albo cabrio :diabelski_usmiech

  • #2
    Brak lewego światła hamowania (reszta działa).

    Witajcie w jakże zimne dni. :los

    Dziś byłem przepalić swojego Szkodnia po ponad 2 tygodniach niskich temperatur. Nie zawiódł mnie - załapał od razu. Dałem mu się rozgrzać, popracować. Między czasie obskrobałem - normalne. I tak z ciekawości sprawdziłem sobie światełka bo będę niebawem poruszał się wieczorami. Zainteresował mnie brak lewego światła hamowania. Myślę sobie - pewnie żarówka. Sprawdziłem, przepiąłem inną - jednak nie. Czas na bezpiecznik (mimo że jeden odpowiada za wszystkie światła hamowania nr. 13 10A) który również był ok.
    Następnie sprawdziłem wizualnie styki, ścieżki w szynie świateł - nic nie widać. Przepiąłem wiązkę kabli - ok. Inne żarówki świecą (łącznie z halogenem). Postanowiłem przepiąć szynę z żarówkami z prawych świateł do lewych i lewe do prawych. I wtedy lewy stop zaświecił a prawy nie.
    Obstawiam że problem leży w gnieździe światła hamowania lub na ścieżce. Nie mam czym i jak tego sprawdzić bardzo. Użyłem szczoteczki drucianej na ścieżki oraz gniazdo oraz następnie WD-40. Nic nie pomogło na razie. Metodą dedukcji pewne jest że coś nie tak mam z tym gniazdem. Jak mogę go zreanimować jeśli problem będzie nadal :?:

    Dodam że ostatnio wymieniałem obydwie żarówki pozycyjne na przodzie (ale to chyba nie ma wpływu skoro wszystkie świecą a lewy stop nie).

    Pozdro :!:
    Renault Laguna HB IphII 2000 1.8 16V 120KM F4P / PB + LPG -> Skoda Octavia Combi I FL ELEGANCE 2002 1.8T 150KM AUM / PB

    Komentarz


    • #3
      KAMA_PL, wymieniłeś żarówkę na nową czy tylko sprawdziłeś czy stara jest cała wizualnie :?: najlepiej to sprawdzić czy dochodzi napięcie do gniazda próbnikiem 12V .ok
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz


      • #4
        Wymieniłem na nową oraz przekładałem od wstecznego w to gniazdo i to samo. Jutro postaram się zorganizować sobie próbnik. A jeśli nie będzie dochodził prąd :?:
        Renault Laguna HB IphII 2000 1.8 16V 120KM F4P / PB + LPG -> Skoda Octavia Combi I FL ELEGANCE 2002 1.8T 150KM AUM / PB

        Komentarz


        • #5
          KAMA_PL, to zajrzyj w lewy boczek ,sprawdź czy nie masz mokro na dnie bo tam są kostki może któraś przegniła od wody -wilgoci .ok
          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

          Komentarz


          • #6
            A żarówka stopu nie jest czasem dwu włóknowa ?
            jakby co posiadam kabel vag

            Komentarz


            • #7
              pablokinah może masz rację. Lecę przepiąć z prawego stopu.

              I kolega słusznie mi podpowiedział. Okazało się że włókno od stopu się przepaliło a pozycja była.
              Dziękuję za pomoc. :wink:
              Renault Laguna HB IphII 2000 1.8 16V 120KM F4P / PB + LPG -> Skoda Octavia Combi I FL ELEGANCE 2002 1.8T 150KM AUM / PB

              Komentarz


              • #8
                KAMA_PL,spoko ,pamiętaj że zawsze na sam pierw sprawdza sie te najprostsze rzeczy .
                Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                Komentarz


                • #9
                  Pewnie na wiosnę prułbym całą instalację. :lol:
                  A tak poważnie to pomyliłem wczoraj wieczorem żarówki. Założyłem tą od pozycji a nie od stopu. Dziękuję jeszcze raz.
                  Renault Laguna HB IphII 2000 1.8 16V 120KM F4P / PB + LPG -> Skoda Octavia Combi I FL ELEGANCE 2002 1.8T 150KM AUM / PB

                  Komentarz

                  POWRÓT NA GÓRĘ
                  Pracuję...
                  X